close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רהיטים מעוצבים מעץ מלא- לא יקר כמו שחשבת

מערכת שורשיז אדר, תשעח04/03/2018

אחת הדרכים ליצור בו אווירה חמימה, רגועה ובוטחת היא בשילוב רהיטים מעוצבים מעץ מלא

תגיות:
חלל המגורים הוא המקום שלנו להיטען ולהירגע מטרדות היום יום. לבית שלנו למעשה יש תפקיד רחב יותר, מאשר היותו מקום פונקציונאלי ללינה, אכילה והתארגנות. אחת הדרכים ליצור בו אווירה חמימה, רגועה ובוטחת היא בשילוב רהיטים מעוצבים מעץ מלא. בניגוד לסברה, שרהיטי עץ מלא האופציה היקרה בשוק, שבו קיימים כל כך הרבה תחליפים מחומרי MDF ופלסטיק, נראה כי אורך חייהם, הקלות, שבחידוש שלהם, והמראה העל זמני שלהם, הופך אותם למלווים לכל החיים, וללא פחות, ממשתלמים במיוחד.
רהיטי עץ מלא- לא יקר כמו שחשבת.

התאמה לכל סגנון עיצובי
אחת ההוצאות "הכבדות" ביותר על דיירים, אשר עוברים מספר דירות בפרק זמן קצר, היא התאמת הרהיטים לחלל נתון, ככלל בעיצוב, לא לכל דירה יתאים אותו ריהוט, ולכן במקרים רבים, דיירים נדרשים לרענן את מערכות הריהוט שלהם, לעיתים למכור אותן במחירי הפסד ולרכוש חדשים במקומם מבלי שנערכו לכך מבחינה כלכלית.

לעומת זאת, רהיטים מעוצבים מעץ מלא, מתאימים לכל חלל, גם לקטנים במיוחד, ולו בשל העובדה, שאם שילוב האביזרים הנכונים ניתן ליצור כל מראה, אשר תחשקו בו בעלות יחסית נמוכה.

לדוגמא: ליצירת מראה מודרני, מומלץ לשלב את רהיטי העץ המלא עם אלמנטים מתכתיים, גימורים מטאליים, וטקסטיל מודרני.
ליצירת מראה כפרי, ריהוט מעץ טבעי מלא הוא הריהוט המושלם, וניתן יהיה להעצים אותו בטקסטיל ובטקסטורות רכות בגוונים בהירים, טבעיים על טהרת הלבן והשמנת, עם נגיעות של פרחים וצמחיה.

ללבוש צורה אחרת באמצעות צבע וטקסטיל
אחת השיטות היותר מוצלחות למקסם את ערכו של ריהוט מעץ מלא היא באמצעות חידושו, הפשוט יחסית, שניתן בשיטת, "עשה זאת בעצמך", בין אם מדובר על רענון השלדה עם גוון חדשני, ציפוי לכה, החלפת הריפוד, כל אלה הופכים את רהיטי העץ לורסטילים במיוחד. קל למצוא להם שימוש, ולא פחות חשוב, פשוט ומהנה לחדש אותם.

מחיר שוק לרהיטים מעץ מלא
אחת הסברות השגויות של לקוחות שמיטות מעץ מלא למשל הן יקרות יותר ממיטות העשויות מחומר הנקרא MDF. חומר המגיע אלינו מעולם הריהוט המטבחי, ומבוצי בו שימוש רווח בעיקר בתחום הארונות. רבים מהמעוניינים לרכוש רהיטים מעץ יופתעו לגלות, שהמחיר קרוב ואפילו, במקרים מסויימים, זהה למחיר של רהיטים המורכבים מחומר דמוי עץ. כך שלמעשה, בתוספת קטנה יחסית, אם בכלל, ניתן לקבל מוצר איכותי, שישמר לשנים ארוכות, ויוכל אף לשמש כמזכרת ירושה לדורות הבאים.

עמידות ואמינות
העץ הוא יסוד מהטבע ובשל כך הוא ניחן בתכונות של אמינות ועמידות ארוכת שנים. ברוב המקרים, רהיטי העץ עוברים עיבוד במנסרות ונגריות, ומגיעים ותוצר סופי, שמקבל מספר שכבות לכיסוי ולשמירה על המראה הטבעי. שחיקתם של הרהיטים אפסית, וגם אם נשברו בשל שימוש לא נכון, או העמסת משקל גבוהה, ניתן יהיה לתקן אותם בקלות ובמהירות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה